Followers

Friday 20 July 2012

Salam Ramadhan



Alhamdullilah baru selesai solat tarawih.Syukur kepada allah S.W.T dengan limpah dan kasih sayangnya masih diberi ruang  dan  kesempatan untuk kami sekeluarga bertemu lagi dengan bulan yg penuh barakah ini.


" Ya Allah semoga dengan kehadiran ramadhan ini menjadi permulaan kepadaku menjadi lebih baik dari semalam.Ya Allah dengan rahmat dan kasih sayangmu aku memohon semoga  ramadhan ini menjadi latihan kepadaku  menjadi isteri, anak,ibu dan hambamu yang solehah.Ya allah moga kau limpahkan kasih sayangmu kepada kami sekeluarga.tempatkanlah roh ayahku yang banyak berjasa kepada kami sekeluarga di kalangan hambamu yang soleh,sesungguhnya kami amat merinduinya ya allah. Rahmatilah ibu,ibu dan bapa mertuaku,keluarga ku,muslimin dan muslimat di dunia ini.Kau sucikan hati2 kami .Ya allah berikan kemenangan kepada saudara kami di Palastin,syria,myamar dan dimana sahaja saudara seislam yang tertindas". 

Selamat menyambut kedatangan ramadhan kepada semua.Ummi momohon kemaafan sekiranya ada sebarang kekurangan dalam percakapan,perbuatan dan penulisan ummi.

Akhir kalam. semoga kita semua dapat menunaikan ibadah puasa dengan tenang dan ikhlas.moga ramadhan kita kali ini  dapat mengeratkan lagi hubungan kita dengan yang maha pencipta

No comments: